2010. április 21., szerda

Fűszervaj- a kiskertből

Megtartottam az első nagyobb szüretet a fűszernövényeknél.
Hozzávalók:
-oregánó
-kakukkfű
-rozmaring
-vaj
-De lehet bármi, ami a kezünk ügyébe kerül, zöld és fűszernövény :-)

Vettem egy eredeti, békebeli, márkázott tea vajat és hazaérve nem tettem be a hűtőbe, hagytam szobahőmérsékleten pár órára
Fogtam egy jól záródó műanyagdobozt. Felszeltem apró darabokra a vajat, a tál alját befedtem vele. Meszórtam az apróra vágott növényekkel, még egy réteg vaj, még egy réteg fűszernövény szórás.
Óvatos, finom mozdulatokkal összekeverem az egészet, majd mehet a hűtőbe.

Már egy hete csak ezt kenem mindenre. Tönköly pirítóson és Chibattan is egyformán remek. Nem is igényel mellé felvágottat, max egy kis sajt fér el még. Én kizárólag zölségeket ettem hozzá, plussz ma becsúszott egy kis Tzaziki. :-)

Nyammmmi!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése