2010. április 13., kedd

Hogy is nevezzelek?

A "kiskertem" egyik kedvenc növényét nem tudom nevén nevezni. Itthon fellelhető növényhatározóim között sehon nem leltem rá. Ismeri valaki?
Hosszú inda szerű lenövései vannak. Évelő. Lila virágot hoz. A képen látható a tavalyi "maradék" és az idei új növény is, remélem ez segít.
Elég agresszíven terjed, makacs jószág :-)
Mint látható, már idén jócskán kibújt. Ez is azt jelentheti, hogy nagyon szeret velem élni, fejlődni.
Már csak a neve kéne... mégsem hívhatom Bélának a következő X évben!?

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Ez a Meténg! Kis télizöld= Vinca Minor http://www.novenykatalogus.hu/noveny/vinca_minor/?nid=12077&sid=
    Az én kertem is tele lett az idén, hogy honnan?!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm a segítséget, hálás vagyok érte :-)

    VálaszTörlés