2010. március 31., szerda

Kert "átépítés"

Kicsit adós vagyok, mivel a most következő művelet már múlt héten törtért, de a beszámoló még csak most jut el ide. Teljesen érthető a magyarázat: Hétvégén Mr. Smith-el voltam, hétfőn-kedden és ma pedig reggeles voltam, tehát délutánra sűrítettem minden egyéb elintéznivalót.

Na, szóval! Mevolt a Naaagy tavasz takarítás a kertben. Visszametszettem a metszeni valót, kiszedtem a földből az egynyári növények maradékait és felfrissítettem a "talajt". (Plussz söprés és felmosás, de ezt már el is felejtettem, mivel 7végén bődületes szél volt, ami újra lefújta a földet, levelet, mindent a tiszta kövezetemre :-( )

Haladjunk szépen balról jobba. Amit itt kéne látnatok az a tavalyi menta helye, mára már hült helye. Kivágtam és kicsit megritkítottam. Plussz volt itt még rééégen egy elszárad örökzöld mini tuja, aki nem bírta a traumát, hogy el kellett hagynia az eddigi gazdaboltot. Azt a furi levelű törpenövényt megtartottam, mert mintha rügyek akarnának előtörni a végein.... pár hét türelmet még megér és megél is egyben
Ilyen ez a terület visszanézetből, tehát üres...és csak arra vár, h megálmodjak ide egy szép magas új lakót :-)
Haladunk tovább. Ez a kedvenc lila kisvirágos futó növény! visszavágtam teljesen a tavalyi szálakat, mert látom, hogy már jó 5-7 cm magas új szálak indultak meg. Csak egy rész lelógót hagytam meg, amiben láttam még életet. Talán már látni is, de már 1-2 csenenvész lila virágott hozott. Kedződik az 5 hónapos gyönyörködés bennne.
A futók mellett a kövirózyák és a nagy snidling figyel. Itt még müa pohárban van az új, kistestvér.
De pár perc múlva már csak oda öltettem :-)
A jobb sarok pedig szintén foghíjjas :-D Innen a büdöskét és a tavalyi "gumivirágokat" iktattam ki. Nagyon remélem, h idén is kihajtanak, mert nagyn imádtam őket, színesek, viccesen ducik voltak. Ha mégsem jönne össze a dolog (bár még hagyok neki egy kis időt), akkor ide is ki kell találnom valami új növényt.

A földet próbáltam szépen, alaposan fellazítani, ahol sokat kellett kidobnom a régi virágok töveivel együtt, oda pótoltam a virágföldet. El egyenbettem, kihúzogattam mindenhonnan a maradt gyökereket és meglocsoltam alaposan mindent.

Most várjuk az ébredezést!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése