2010. március 25., csütörtök

Bevásárló körút :-)

Muttimmal elindultunk gyorsbevásárlásra. Nálunk azért ez nem olyan egyszerű....
Azért kellett nekiindulni, mert elfogoytt a Toilett papír. Plussz eszünkbe jutott, hogy otthon pótolni kell az elkorhadt ágyás-szegélyeket a tó körül. Mivel az építkezés évében még a 15cm-es hossz volt csak a menő, ezért gondoltuk, h menjünk vissza az eredeti vásárlóhelyre, mert ott biztos van.
A múlt héten voltunk már a Győri-úton lévő Obi-Baumax párosnál, de náluk csak 20centis volt.
Ezért tehát a szomszédba kellett menni vásárolni, természetesen Sógorékhoz.
A gimis osztályfőnököm Cosmopolitának nevezett, persze nem azért mert állandóan a hasonló elnevezésű lapot olvasgattam volna, hanem azért mert szerinte én nem vagyok hazafias. Mára már azt hiszem ezt megdöntöttem, de azért Eisenstadt a szememben még mindig csak Kismarton, és kész. A mi földünk, a mi boltunk, csakhát épp most más közigazgatási terület :-)
Szóval első állomás a vásárlásban az eisenstadti Baumax volt.
gondolom, mondanom sem kell itt sem volt 15centis ágyás-szegély persze!

Ezeket viszont nem tudtam otthagyni :-)

4 darab fűszernövény: citromfű, kakukkfű, oregánó, rozmaring. 
Nem titok, h imádom ugye a pocakomat. A jó kajához nélkülözhetetlen a friss zölség, fűszer és a többi. Hát, most begyűjtöttem pár dolgot hozzá.  

Még hagyom őket az eredeti cserepükben, had növekedjenek ott, majd kicsit később átültetem őket kicsit nagyobb cserepekbe. Addig mindet egy nagyobb ládikába teszem, ott kapnak vizet alulról, hogy onnan szívják fel magukat :-)
Jujj és a legfontosabbat el ne feledjem, 1,50 Eurót kóstált daraba és BIÓÓÓ! Kábé tehát 400forint lehet. 0,99-ért vehettem volna "mezei"növényeket is, de hát a bió név az kicsit elcsavarta a fejem. (ééés őszintén szólva, azok nem voltak ilyen szépek, egészségesek. Na, ja!)

Végül elfoglalták méltó helyüket, a loggián, a kisasztalon!

Vásároltam még 2db nagykarimájú cserépszínű edényt, ha majd át kell ültetnem őket. Mutti pedig óriás mécsest, wc-ülőkét és egy orchideát.
A hétvégén, ha hazajön az emberem, akkor már fel is használom a növényeket valami finomhoz :-)
Juppi!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése