2010. március 23., kedd

Holnap majd....

Kicsit későre jár, látom.
Ma szabadnapos voltam, ami nálam annyit jelent, hogy ilyenkor fáradok el a legjobban, mert minden teendőmet egy napba sűrítem bele.
Reggel gyors kelés és a délelőttöt keményen végig edzettem. Egy jó óra kondi és utána squash (a legújabb hóbort, de már szerelem is egyben).
Mindezek után egy kis levest lettem, átböngésztem a napi sajtót és irány Muttinál a kert rendezés No.2.
Átszellőztettük a gyepet, plussz végig gereblyéztük még egyszer. közben egy kis üdítő-lazító gazolás. :-)

Őszinte leszek el is fáradtam ebben a délutáni 3-4 óra kerti tevékenykedésben. jó volt az idő, friss a levegő. még nincs újra szoktatva a szervezetem ennyi szabadidős tevékenységhez. kitikkadtam, na!

Ennyi mára. Volt kertészkedés, de hát nem olyan látványos.... azt mégsem dokumentálhatom, h mennyire lelakta a tél a növényeket. Hiszen tavasz van, megújulás és szépítés. Egy jó sminknek is az alapozó a lelke, de arról ritkán beszélünk. Ez olyan belső, magánügy.

Jóccakát!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése