2010. június 21., hétfő

Férfias szingli egytál, mi van????

Unatkozós, átlag hétköznapjaimat egyedül töltöm :-( Kicsit lehet sajnálni, irigykedni-ki milyen életszakaszban van.
Ilyenkor próbálom elpusztítani a hétvégi maradékokat, kitalálom, hogy mit kezdhetek a félben hagyott konzervvel, egyéb zöldségekkel. Most is ilyen helyzetben voltam, amikoris megszületett az alábbi ötlet. Tényleg férfias egytálétek, amelyet egy fárasztó nap végén érdemes lehet elkészíteni. (megjegyzem jelenleg is kemény 12 fok van, június közepén....ezért kívánja az ember ilyenkor is a meleg ételt)

Hozzávalók:
Minden jó étel alapja egy fél lilahagyma kis olivaolajon megfonnyasztva
Ez után hozzátettem egy fél konzerv paradicsomos babot és egy fél üveges szeletelt gombát is.

Majd jöhetett az ínyenckedés:-) Saját készítésű, házi paprikakrém kerül bele. Egy fél evőkanálnyi is elég volt, mivel a "tüzes" szó is kivés a minősítéshez :-D
A végén pedig besűrítettem egy "majdnem" pohát tejföllel. (talán két ek. hiányzott belőle)
Érdemes elkészíteni valami hasonlót a saját ízlésünk szerint is! Én többmagos barna kenyérrel ettem :-)
Hajrá, csak a fantázia és a hozzávaló maradékok szobhatnak határt, de útlevél biztos nem kell hozzá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése