2010. május 18., kedd

Visszatekintés az elmúlt hetek eseményeire

Már említettem, hogy nem kis betegséggel küzdök hetek óta. Plussz már lassan egy hete itt van még ez a rossz idő... ezekért sem jelentkeztem :-(

Még megjegyezném, hogy kivételesen a szerencsés országrészben élek!
Sopronban csapadék alig, erős szél viszont annál inkább van/volt/lesz. Nálunk amúgy is a szél az Úr, és ezt ismét megmutatta az elmúlt 4-5 napban. Nem is nagyon merek kimenni a loggiára, nem szeretnék szembesülni a szomorú ténnyel, mit okoz a vihar.
Inkább következzék még egy kis merengés a múltban, amival úgyis adós vagyok.

 A két kis leánderem már teljesen otthon érzi magát. Sőt, a fehér már új rügyeket hoz.
Apropó növekedés :-) Végre megmutatja magát a menta! Lesz ebből még valami! Eszek én még ezekből kisir-t és iszok én még mojito-t!!! :-)
A fűszernövények "háza"táján is minden rendben van. Napról-napra fogyatkoznak felül és nőnek alul. Vagy valahogy így. Mindenesetre nőlnek, én meg csipkedem a hajtásaikat, hogy ízesítsem velük az ételeimet és az életemet. :-)
Legközelebb már arról számolok be, hogy mi a helyzet a vihar után.... :-(
Remélem rövid és végül optimista poszt lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése